04 december 2005

in the absence of a winter wonderland

Har haft en fantastisk vecka! Lyckades göra någon väldigt speciell väldigt glad.
Vilket i sin tur gjorde mig väldigt glad i flera dagar.
Kändes riktigt riktigt bra, och jag såg verkligen hur glad och överraskad M blev.
True joy.

Men nu är det helg, och alldelles tråkigt. Vad är det här för trend med plugg på helgerna som helt oinbjudet kommit in i mitt liv? Det var ju inte meningen att det skulle bli så!
Nu så pluggar jag väl kanske inte heller för stunden.. Men ett "borde" hänger över axeln på mig och ler elakt...

Och idag är det andra advent. Snön vill inte riktigt komma hit, bara kikar förbi och lämnar små spår så vi kan se att den åtminstonde övervägt denna mellanstora stad åxå.
Och snart är det jul.
Det går ju hur fort som helst! Massor som ska hinnas innan dess. Både roligt och tråkigt.
Måste ta tag i julklappsshoppandet på allvar snart. Idéer på papper är en bra början, men nu måste jag komma förbi det stadiet. Väldigt snart.
Och önska mig saker åxå.. Det är ju det svåraste av allt! När man har fullt upp med att komma på vad andra vill ha, ska man helt plötsligt hinna tänka på vad Jag vill..
Man skulle göra som när man var liten.. Börja skriva önskelista strax efter sommaren typ.

Well, snart ska jag fixa rosa marrängsviss o överraska någon igen!
Now that is fun!

Och tända ljus! Det har jag ju glömt... Ändring på detta bums!
over and out
Bloggtoppen.se Gaybloggar.se