22 mars 2006

live your life be free...

Jaa...
Då var man tillbaks här igen då. Eller på försök i alla fall.
Lite egenterapi, lite omvärldskommunikation, lite kreativt
...lite av varje...
Den här gången ska jag i alla fall inte klaga på mina tentor.
Dear Lord, how boring to read...

Nu är det nytt.
Här, och i livet.

När jag är 90 ska jag inte kunna komma och säga att jag inte vet för att jag inte prövade...
Inte för att jag har någon lust att bli 90...men låt säga 82.
Principen är den samma.
Nu har jag prövat!
Fast jag vet inte riktigt än....
Men jag tänker jag vet vartåt det lutar...och resten får jag komma på along the way.
Men nöjd är jag...
Fan vad nöjd jag är!
Och fan vad bra det var!! *flinar*
Å jag tror jag tycker om henne....
Situationen är ju kanske inte den enklaste, av så många olika faktorer...
Men ångrar inget, och vill göra om..
Och jag har ju en tendens att inte välja enkelt..
Men jag vill bara hålla om, hålla om, hålla om.
Så, svårt eller inte (-svårt!), det måste få bli så här helt enkelt.
Jag måste utreda vidare innan beslut nås dock...
Jag hoppas bara hon vill vara med på det,
I'll enjoy every minute ;)

Jag har blivit värsta ADHD-ungen på den 1.5 vecka som passerat.
NOLL uppmärksamhet, NOLL fokuseringsförmåga...
SÅ mkt rastlöshet, SÅ mkt hyperaktivitet..
Jättetrött på kvällarna, och fås det ett sms då...då sovs det inte på 2 timmar.
Ligger o fånler i min säng, minns och drömmer..

- Maybe tomorrow I'll know better -

1 Comments:

Blogger Rami said...

lovely stuff

3:05 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se