25 mars 2006

jissesamalia!!!

Klockan är halv tre på natten...
jag är mer full än vad jag varit på länge, länge...
jag är trött, jag fryser, jag borde sova

det enda jag kan tänka på är inte hur jag fryser, inte hur otroligt inte fräscht jag kommer må imorgon, inte hur trött jag är...
det enda jag kan tänka på är - miss Red!!!! vad vill du egentligen???? varför säger du inget? vad vill du med mig.....
jag vill, med dig...mer än jag velat på länge länge....
jag sitter här, mitt i natten. kan inte tänka på någon annan.... lyssnar på din låt, tittar på de foton du givit mig...
det har inte varit så här...med någon....så annorlunda på så många dimensioner...
fan vad bra du var!
fan vad du fick mig att känna mig bra på så många olika vis...
jag vill egentligen bara ha dig här...
vill bara se dig igen, se hur det känns...se hur det blir..
hur ska jag veta vad det är som gäller?
och varför sökte du upp någon som jag, om du redan har någon viktig?
vad vill du med mig?
vill så gärna finna ut, vad jag vill med dig....
jag har, och vill och kan, ta stora stora klivet. oavsett vad jag vill och vet..
om jag bara få se dig stå där på andra sidan igen...
god!
jag vet ju varken ut eller in!!
ska jag vänta? ska jag höra av mig??
vad vill du?
jag vill veta vad jag vill...men det kan jag inte finna utan att se dig igen....
du sjunger om "a moment like this"...
ett sådant ögonblick...har jag vänta på så länge så länge....
jag vill, jag vill, jag vill....
möta dig igen.

sov sött mitt hjärta...
låt ödet vara med mig, med oss...
Bloggtoppen.se Gaybloggar.se