19 april 2006

nu måste det alltså hända något..

ja, ungefär så sade jag alltså sist.
alldeles innan jag begav mig hemmåt för påsken.
och alldeles efter jag kom tillbaka - ja då hände det något!
så, man bör alltså vara lite tydligare i sina önskningar till universum då gissar jag?!
fast nu får det gärna hända ngot mer.. är lite oklar över vad det egentligen är som har hänt, men något är det i alla fall!
så jag väntar på fortsättning

läste om idol-sebastian btw...
alltså, ja...dels är ju idol ett helt kapitel för sig.. och sebastian ett annat...
men,
i övrigt
hur okey ÄR hans himla låt egentligen?
varför reagerar ingen mer *undrar*
eh, vaddå pretto liten mansgris?
"do what you're told" my ass...
"I'm the man, give me some control" - eh...come again?
vad ÄR detta egentligen?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där känns så himla uttjatat. Sebastian har förklarat låttexten hundra gånger. Han är feminist, okej? Get over it!

9:40 fm  
Anonymous Anonym said...

Alltså, Sebastian är ful som stryk, med ett hårfäste som en 70årig gammal gubbe och med de äsckligaste, tightaste byxorna jag nånsin skådat.

Håller med dig till fullo ;)

1:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Men hallå!

Klart en man ska få det han vill ha, varfør vara man om man inte får någonting:(

Till alla som ær sura...

BYT KØN!!!

3:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se