31 mars 2006

dagens önskningar

Och helst av allt vill jag:
  • ha en palestina-schal
    (passar mer än bra till mina nya baggybrallor, och har funnits i tankarna i år nu, kom jag på idag...dags att göra något åt!)
  • hångla!! med Någon...
  • att Någon hör av sig igen, snart (oh my oh my...vad tar det åt mig?!)
  • få sommarjobbet
  • leka hela helgen! och brottas, och busa, och ställa massor av såna där mongo-frågor till folk...såna som jag VET de åxå tänker på, men som de blir alldeles ställda av att höra
  • hångla lite till
  • blåsa såpbubblor
  • att snön ska smälta bort
  • att det ska bli vår. NU!
  • slippa städa
  • hångla?
  • ha en kommentar här i bloggen ;) en fin en!
  • skriva en bok
  • ha många många sovmorgonar i helgen! helst mer än två, egentligen. men det blir svårt...
  • bli frisk! (stö-ön...sjuk? nu? men det GÅR ju inte...har ju inte tiiid)
  • kramas
  • ha en fantastisk helg!
    ...gärna innefattande ovanstående punkter

2 Comments:

Blogger bruden said...

Ojoj, en chans att uppfylla någons önskning, den chansen tar man ju på stört! Jag är inte Någon, så hångel kommer väl inte på fråga, men en kommentar måste jag ju kunna bidra med... en fin en... oooh prestationsångest... ojoj, alltså fina kommentarer är ju mycket enklare att klämma fram live, för då kan man se djupt in i folks ögon så att de inte märker vad man säger. Nä hörru det här var det bästa jag kunde åstadkomma... jag återkommer. ;P

8:12 em  
Anonymous Anonym said...

Vem fan vill inte hångla? ;P

1:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se