15 maj 2006

indian-beads

sisådär massor,massor, massor med små små pärlor i olika färger befinner sig på diverse olika ställen på mitt golv för stunden..ställen där jag från början inte riiiktigt tänkt förvara dem, men men whatever ;)
nu har jag i alla fall mina armband! =)
och har varit lite kreativ kvällen till ära!
fast jag vill ha fler armband...men det får bli en senare fråga.
ångrade mig aningens när jag suttit i ngn timma och fortfarande trädde små små indian-pärlor, med små små hål, på en alldeles för stor tråd.. tänkte på hur fantastiskt det hade varit om jag hade velat ha armband med stora träkulorkulor på istället.det hade gått fort ;)
men å andra sidan, ska man ju inte ha så bråttom med allt här i livet heller... enjoy the moment!och pärlor, är definitivt en trevligare sysselsättning än 1 timmas fix med modemsladdar.
så är det!
och nu har jag mina armband =D

besökte Nora idag.
jeez, what a pretty pretty town!
fantastiskt var åxå namnet på stället vi åkte förbi på vägen...
"Hålahult"hahaha, eh...rent översatt betyder det ju helt enkelt byhåla..
det tyckte jag var hur fint som helst ;P
of course, not judging.. where I came from, är det nog t.om. för litet för att kallas vare sig by eller håla ;)
Bloggtoppen.se Gaybloggar.se