30 maj 2006

irony

favoritlåt just för stunden:
alice in videoland - ladykiller

hahaha, kändes ironiskt, men den är bra!


och...
säger man att man ibland önskar att man träffat mig först..
då tycker jag man ska gå på den känslan.
rent objektivt va, haha?
nej men faktiskt... jag tänker det säger en del om hur det är.
and yeah...I'd treat ya way better.
really

time, time, time -
I know I need to learn how to live with it, use it, understand it, accept it
men att vänta är min sugigaste egenskap.
men yeah, jag tänker, t.o.m. JAG tänker, att det är nog just det som är the working factor here.
men att ha kontroll över situationer är oh so wa-ay nicer än att lita till fullo på typ faith and patience.

OCH, kan man inte märka ut alla queer-tjejer?
så de syyyns, ordentligt.
"ett tydliggörande arbetssätt" haha, skulle inte skada här heller som metod.

3 Comments:

Blogger Ida said...

Men har du ingen gaydar, kvinna? I övrigt fattade jag inte mkt av inlägget ;P Haha.

11:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

2:12 fm  
Anonymous Anonym said...

I agree! så grym låt! :D

5:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se