16 maj 2006

how ya doin'?




Come on and do me, it'll make you feel so good!
...eller var det "do it" som de sjöng i låten..?

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
hahahaha!!
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

nej då.
men det här behövdes göras, för att kunna ladda upp foto till bloggen.
annars är jag inte fullt så ego.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
och förresten, det kan inte sägas många gånger nog....
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

Men det är faktiskt jag som är batman, och det säger jag inte bara för att impa på dig.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Men jeez. Måste folk vara så handlingsförlamade?! ;P Jag menar inte att hon är det, men man kan ju försöka sluta mesa sig kanske. Ta lite initiativ iaf (hon alltså), för det märks ju att hon är intresserad av dig :)

Nej, vi ska inte träffas idag tyvärr :( Möjligtvis till helgen kanske. Våra planer krockar ständigt med varandra :/ Och även om vi träffas kommer jag ju inte få hångla ;P Tror inte att hon är intresserad på det sättet. Men vad fan är hon intresserad av då?? Du och jag behöver båda nån som kan tolka saker och ting åt oss!

7:04 em  
Anonymous Anonym said...

The GIRLIE is going down, now a hottie to newcommer, hahaha, ja livet har sina egna lagar.

Vem var hon egentligen.

Det var det visst ingen som visste helt:)

Hon blomstrade en sommar, snyft, hulk o ston!!!

3:12 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se