17 maj 2006

klänning?!

oh...
är det sånt man måste ha när syskon o annat folk tar studenten alltså?
men det vill jag ju inte...
hrm...
fick reda på igår av Sweetie-M. att man antagligen borde vara klädd så.
uppklädd i klänning eller kjol, o typ gärna i vitt. Jag tänker att pastelligt och småblommigt säkerligen åxå duger i svenska studentanordnares ögon..

*ryser*

SÅ kan jag ju inte se ut heller!
helt personligen hade jag ju tänkt ha baggy-byxor och rocker t-shirt.
japp, som till dejt Ida haha ;)
det tycker ju JAG är uppklätt ju!
jag känner mig ju typ som en transa i klänning haha.
och kjol...går väl an lite då och då. men ääh...
jag tänker att brorsan bad mig köra för att han tycker jag är cool.
som jag är
;P
eller åxå är jag bara coolare än pappa haha..
jeez...annars hade jag blivit grymt rädd!

okey...får väl ringa kiddo och fråga helt enkelt.
hon' I love you men måste jag ha klänning på fredag??

duger det med baggybyxor, vit skjorta och slips?
jag tänker att då har jag gone half way ;)
så kan jag ju t.o.m. gå i kyrkan, när jag går i kyrkan...
fast det kanske har något att göra med att jag inte är kristen...
kan finnas ett samband.
får börja kika på folk och se om de gör korstecknet så fort jag gått förbi.
gäller att avläsa folks subtila signaler i kroppspråket haha....

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Oh, men det är faktiskt rätt trevligt med klänning! :D Man känner sig nästan kvinnlig ;P Men måste man verkligen ha det? Om man tänker mer "propra" jeans och en skjorta/blus då? Äh, orka bry sig om dresscodes!

Haha, thanks for mentioning me ;)

5:27 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, jag ar grymt avvis på dig, går jag i klanning så stirrar folk ogonen ur sig och jag bara fattar inte vad.

Ar det for att jag ar en o åttio eller ar det for att jag har sådana sexiga ben.
:)

Totalt orattvist.

For klanning ar ganska så fint tycker jag.

Hehe!

Gor som du vill, det ar ditt liv och din eventuella klanning eller ej.

Mr Lauper

3:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se