25 maj 2006

better på att catching upp saker o ting

hrm...
jag är nog lite för slow för mitt eget bästa, på att fånga upp de där signalerna..
som helt klart vore nice att fånga upp ;)
jaa, när man kommer på vad de kanske betydde sisådär dagen efter, timman senare eller precis när man skilts åt..det är a wee bit sucky hahaha.
måste bli bättre på att catch up the little hints!
så man hinner act on them haha, eller i alla fall har en chans att göra det om man vill!
håller på att träna min medvetenhet för fullt här, är ju liksom nytt det här att man FÅR kika efter signalerna, helt offentligt..
jobbar hårt på att vidga mina tolkningsramar nu ;)

som t.ex.
snygga tjejen på klubben som går förbi, stannar upp och håller en i handen i flera minuter för att få veta om jag kan berätta var toaletten ligger.
vilket jag gör, flera gånger under de där minutrarna, ständigt hållande hennes hand. and liking it.
men ja...jag borde ju som sagt följt meeed henne dit. for a starters
(hehe, kanske liiite mäktigt miss I. att lova vägvisning i utbyte mot upphångling mot vägg hahaha)

som t.ex.
tjejen som känner tjejen som jag lär känna, som sitter bredvid vid bordet på fiket efter festen och pratar med mig och kommenterar mitt mångfärgade armband (dock hade det regnbågsfärgade inte kommit på plats vid det här laget, men nu så!) och säger under mycket ögonkontakt att hon gillar mitt, och att hon hade maaaassor med sådana armband i många färger förut..
...till mitt försvar kan ju sägas att jag faktiskt lite lite snappade upp signalerna här, men att det var svårt att act on dem med ett helt gäng nya personer runt omkring som jag skulle göra mitt första intryck på, och som kände tjejern jag lär känna.. to hit on people is an art best practiced on.."two man hand" *skrattar*
men jaa... potentiella sätt hade helt klart kunnat finnas.

som t.ex.
en kompis kompis som jag känner lite lite lite, som på den gemensamma festen hela kvällen tittar och pratar med mig tvärs över bordet, och inte med sina bekantingar.. och som när jag skjutsar hem henne (det tyckte jag var ett move! att erbjuda att köra någon hem, men ja.. fortsättning hade behövts..) sent på natten, inte alls bara hoppar ut ur bilen snabbt och vinkar och hojtar "tack-för-skjutsen". Utan som istället sitter kvar i bilen länge länge, och mest bara tittar på mig som tittar på henne (och undrar om jag skulle kunna, borde eller inte borde, luta mig över och kyssa henne). När vi båda bara sitter där och tittar på varandra och försöker komma på någonting att prata om, som gör att kvällen inte måste vara slut riktigt än..

JA, som t.ex. i sådana tillfällen.... då hade ett snabbare processande, van tolkningsram och större mod och mindre konventioner, varit nice.

och tjejen jag är intresserad av... ja...
jag önskar att jag kunde veta! att hon kunde veta...och att hon visste att hon ville välja mig!
jag blir ju helt nervös när jag ser hur kandidat nr 2 ser ut...
*håller alla mina tummar, blundar och önskar*
Tess - for..ja inte president...men, ja kort o gott; rösta på Tess
hahaha.. eller nått..

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag rostar på dig, kandidat två suger, yes ma´dam.

Kanske elakt, men JAG ar ELAK, ibland, nar jag kanner for det.

Men det ar surt surt surt, att hela tiden tolka signalerna efteråt typ ett par timmar eller några år forsent.

Missar liksom grova chanser oavsett om man vill hångla upp någon mot en skitig toalettvagg eller bara få en sot puss på kinden.

For vad kan handa som varst, att man har kockomockat sig och tolkat helt fel, då tror jag att hånglet langst med toalettvaggen kommer av sig, garanterat, det kommer liksom aldrig att intraffa.

Men kanske den dar lilla pussen på kinden kommer trots allt, for att personen av "fel laggning" blir charmerad av en fin person som du och glad att bli sedd och att någon fin person verkligen tyckte att personen i fråga var... fin helt enkelt.

Grymt besviken att inte killar av "kanske fel laggning" pussar varandra så mycket som tjejer gor, ni kan ju till o med hångla upp varandra langs vaggen i rena farten, suck!!!
For det ar onaturligt att tjejer går in på toaletten alldeles alldeles sjalv.
Det ar att gå emot naturen:P

Varfor vara radd att få ett nej, en sur min, en elak kommentar, fan!
det ar då bara radsla och det vill man ju inte ska få styra ens liv.

Satsa, och det kommer gå fint.

Mr Lauper

3:36 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se