06 juni 2006

"favorit" i repris..yeah well, repris i alla fall

alltså, det känns
som om vi har haft det här samtalet förut...
rätt så många gånger...

[på msn]
D-boy: jag blir inte stött om du säger att du har hittat en pojkvän...
Jag: men D! jag har ju sagt att jag vill ha tjejer, flickvän ju! det vet du ju.

[sms, 2 minuter senare]
D-boy: tror du vi kommer ha sex någon mer gång? (kanske den 2000:e gången den frågan ställs, och besvaras)
Jag: neeeeej. det har jag ju sagt! o D - vad ska jag egentligen säga för att du ska förstå på riktigt att det är tjejer, tjejer, tjejer, jag vill ha??

alltså...jag funderar hårt nu.. vad ska jag egentligen säga för att du ska förstå att det är på riktigt??
jag kan liksom inte vara så mycket mer tydlig i vad jag säger.. vad exakt är det som du inte förstår??
whiew..jag blir galen...

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jaa.. killar kan vara bra tröga ibland. :)

12:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se