08 juni 2006

it really is the smallest freaking world!

jag är ny, och redan har jag insett faktum..
jag trodde det där med kartan i L-world var en parodi på sanningen...
eh, det verkar bara vara sanningen rätt av..
jag har varit ute i vaddå, 3 månader?
och har redan fått min egen start på en karta...

var ute med M, som jag snackar med massor
har redan råkat snacka med hennes ex, och hennes span skrev till mig på annat ställe
går ut med sovflickan, som M visar sig veta vem det är, då hon dejtat sovflickans bästa vän förut, som jag träffade på förfesten förra helgen.
skriver till en annan tjej, som nu visar sig vara en av M's närmaste vänner, och som jag nu ska dricka öl med imorgon..

jisses liksom!
och jag har precis börjat....

1 Comments:

Blogger Ida said...

Det kunde ha varit värre - du kunda ha legat med dem alla också. Eller menade jag "bättre"? ;P

5:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se