07 september 2007

"då blir det dessto krispigare"

dagen vaknades med sensationer (trött, kåt som en gnu, och chokladsugen) som kanske, kanske tyder på att jag kommer få mens om två veckor, och kanske faktiskt INNAN baby kommer hit istället för under tiden - oh the joy!

förövrigt kommer lillebrorsan hit idag och stannar över helgen! första familjebesöket sen jag flyttade hit, för fyra år sen. jag har till och med städat. och då pratar vi om lillebrors vars toalett JAG städade i ren chock åt honom när jag hälsade på honom på nyårsafton...

jag blir lite fundersam över vad han egentligen kommer tycka om min korridor.
och jag stärks i mina misstankar när jag stöter på korridoraren som en vecka efter terminsstart trillat in, lika nyvaken och snurrig som alltid.
han har något mystiskt i sin tallrik.
för det första är det mystiskt för att det inte är hemkörd pizza - vilket är hans allaround kost.
för det andra ser det allmänt konstigt ut...
jag: vad är det där?
han: havregrynsgröt...?
jag: ehm...du har kanske haft lite lite vatten i det där.... (torrt som grus)
han: eh....jaha....men då blir det dessto krispigare!

nyttig kost i all ära, I'm happy for him! men krispig havegrynsgröt.....that will never be right...

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

ohh gosch...!!
Va är han korridoraren för ngt..?!
KRISPIG hvaregynsgröt..!? Till låt mej kamma ner mina rysna hår... ush...

3:50 em  
Anonymous Anonym said...

http://www.naturline.eu/

10:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se