22 augusti 2007

men inte NUUUUU!

det är nästan så att jag vill göra en Mattis-ronja-rövardotter grej och gå ut i skogen och hojta "det finns ingen guuuuud" ur djupet av mina lungor.....
dagen efter jag har anlänt, dvs 3 dagar innan den är due, och dvs samma dagar som jag ska börja äta mensuppskjutande piller för dubbla priset - då- precis just då - måste mens-fan komma....
aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh - jag VILL inte!!!!!!!

och jag vet att man kan ha sex med tampong. i know i know i know.
men det är så INTE samma sak.....

förövrigt har jag mens i en vecka när jag har mens. och förövrigt två är jag i tyskland i precis en vecka. förövrigt tre så ses vi igen om precis en månad. you do the math.
och jag vet att sex inte är viktigt. men det är fan så nice att ha det när man bara ses en gång i månaden...

förövrigt är allt sweet nere i europa. och när hon kysser mig så försvinner allt i världen utom hon. fortfarande. efter sex månader. she is sweet! ♥

1 Comments:

Blogger ze7en said...

men du, om en månad kommer du vara beredd med pillrena i högsta hugg ju!

jag är så jekla glad att det funkar för er...ni har ju inte direkt haft oddsen på er sida men ni är levande bevis på att kärlek segrar :)

11:14 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se