15 augusti 2007

det där med hur ord kan betyda olika saker,,,

jag pratar om livet med mamma...
och jag berättar om att komma ut var bland det bästa och största jag gjort. och hon säger att det var bland det största hon har varit med om åxå, när jag kom ut.
och jag lyfter på ögonen och säger att hon sade ju att hon redan visste sedan långt innan och att det var no big deal för henne?
och ungefär där inser vi att jag pratar om när jag kom ut ur garderoben och hon pratar om när jag kom ut ur her ass för sisådär 25år och 1 dag sen.
och sen skrattar vi i ungefär en kvart och enas om att båda gångerna jag kom ut var rätt så stort och bra.

i ♥ my mom!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Byta mamma?

5:01 em  
Anonymous Anonym said...

japp, that´s me! bra marknadsföring inför Priden, den där intervjun i QX *s*

7:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se