15 september 2007

life comes with irony, and I loooove

alla minns väl den gamla släktingen som got me speachless i somras genom att först be att få tala med min mamma när hon fick reda på att jag hade "fästmö" och inte "fästman", och sedan ringa tillbaka och ge mig lite random information om lesbiskt sex och sexleksaker.
(well, jag minns henne iaf som igår :P)

tanten var så horrified och fachinerad att hon var i extas över mitt syndiga men spännande leverne.

idag kommer hon och ska hälsa på familjen hemma.
hon ska sova i min säng.
jag må vara omogen men jag tycker det är fantastiskt kul, och vill egentligen bara säga "HAHAHA - och vad tror du har hänt HÄR då??"
men jag hoppas tanken slår henne helt på egen hand.

förövrigt får jag senaste uppdateringer hemifrån från lillasyrran som med mycket möda lär sig använda msn...
nina: tes... två men har jiftsej i replinge syrka
jag: vad kul!
nina: jag vet
nina: haha

in your face, åke green. we are slowly taking our island back.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag älskar din syster!
det finns hopp för ön!

12:57 em  
Blogger ze7en said...

undra om det är de som driver vandrahemmet vid viktoria skolan.
kul, yay för öland :)

12:04 em  
Anonymous Anonym said...

din syster är BÄSt...!! :D

5:29 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se