03 november 2006

karta, kompass och..eh..koppel?

Imorn!
imorn ska jag till storstan och fira bästa Ajja på stora dagen! g r a t t i s !
kul, och spännande värre, ska det bli!! :D

jag har börjat förstå att bloggarna verkligen finns på riktigt haha, och jag ska även jag hoppa ut ur min html-format och visa utvalda få hur Batman ser ut på riktigt... Det är ju stort ju!
och även hur Batman ser ut med quite a bit of alcohol innan för sin coola cape. Heh.. *minnesnotering - laaagom is the key word när det kommer till en lite lätt nervös batman och alkohol*

Jag tänker att jag nog inte kommer känna mig riktigt, riktigt som just batman när jag släntrar runt på stockholms helt galet stora gator och försöker att inte alls se ungefär så vilsen ut som en lantis-flata kan bli. Mer som en lite osäker sak i alldeles för stora byxor och converse..
Men som sagt, karta (jo, jag är seriös..), kompass (kanske inte seriöst då..) och koppel så att Torpan och Ida kan hålla koll på mig ;P

Wiihoo - nu - packning!




Bloggtoppen.se Gaybloggar.se