23 oktober 2006

joråmensåatt...

alltså, det finns ju helt klart tillfällen när man inte är helt fully content och satisfied med att bo i korridor.
t.ex. är städvecka inte populärt hos de flesta, korridorare med udda disknings-preferenser (läs: avsaknad av), folk med kass men hög musik (nej, jag har hög med bra musik. way different)..såna saker t.ex kan vara orsaker till drömmar om egen lägenhet..

andra tillfällen kan även vara t.ex. när man walk in om korridorare som har sex i köket klockan 10-11 en lördagsförmiddag. dessvärre inses situationen för sent, för man är redan halvvägs in i rummet.
"eh..hej hej" *snabbt vidare in i köket och titta intensivt på köksskåp och kylskåp och liknande sådana fashinerade köksattiraljer*.
"hej hej" säger de glatt och fortsätter med sin business, som de tror de gör smidigt och nästintill osynligt.
ja, tror ja. för nej, det är varken osynligt eller ser så speciellt smidigt ut.needless to say, men dock ack så viktigt att påpeka, så togs frukosten med mig in i rummet.

såna tillfällen är man åxå lite lätt sugen på egen lägenhet. eller ja, kanske en egen lägenhet åt henne?
värst är kanske att hon verkar vara nöjd över incidenten, nej inte sexet utan the walk in part, så ja, jag räknar inte med några lär-av-erfarenhet-ligg-med-folk-på-rummet aha-upplevelser där inte..

vissa korridorer kör med lappar för att lösa företeelsen att bo 8 pers tillsammans så smidigt som möjligt. t.ex. "no shoes inside", "do the dishes!", "clean off the stove", och sånt.
meeeen, det känns inte helt smidigt att sätta upp "no fucking in the kitchen please" på väggen. heh.

4 Comments:

Blogger bruden said...

Hihi. Om jag bodde i korridor skulle det vara för att få sätta upp lappar med "no fucking in the kitchen please". Eller med riktlinjer för dem som inte klarar av att hålla sig till reglerna. Oralsex hålles minst en meter från kylskåpet, såna saker.

12:52 fm  
Anonymous Anonym said...

Hmm, brukar inte sådana lappar avslutas med "din mamma bor inte här"?? Alltså; "no fucking in the kitchen, your mom doesn't live here". Fast det blev ju helt plötsligt en väldigt udda förmaning. :S (

Nog för att man är student, men jag är så glad, så glad över min egen lilla lägenhet o att det inte är korridorsboende. Fast städdagarna lyser med sin frånvaro hos mig med. Skumt.

12:35 em  
Blogger ze7en said...

Jag bodde i egen lägenhet och hade inneboende...hade två olika under studenttiden, första var väl mer eller mindre psykopat men den andra var schysst! Man kanske skulle ta och börja plugga igen när man kommer hem och bo i korridor bara för att testa på det :)

2:20 em  
Blogger pseudonym said...

ahhaha, eeew.. Är det inte lite ohälsosamt att ha sex i köket? Speciellt i ett kök som delas av andra.. fast de kanske gjorde det på golvet, det är väl åtminstonde inte lika illa som om de gjorde det på köksbordet tex.

Jag skulle definitivt sätta upp en "no fucking in the kitchen"-lapp om jag var du.

2:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se