01 november 2006

*vad som bäst kan beskrivas som små pip-ljud*

iiih...
så låter jag ytterst sällan. ytterst sällan.
fast lite så nu...

L. hörde av sig sent igår natt och berättade om en riktigt jobbig dag. Och avslutade sms:et med en fråga om jag ville äta mat med henne på lördag, hemma hos gaystudentordförande L. med flickvän.
iiiiih!
där var det igen.
nu kan inte jag på lördag, för nu ska jag fira Ajja med dunder och brak. vilket ska bli ungefär SÅ kul!
men ojojoj... alltså...
har VI blivit bjudna till ordf.-L med flickvän??
VI, inte hon och jag utan VI?
och vad betyder det??
är det typ som i p a r m i d d a g??
och vad säger det om oss? vi är ju inte ihop typ, eller?
fast jag tycker ju vi kan bli det snart.. men vi är ju inte det. eller? vad tänker hon?
jag vet att vi dejtar, men vad blir det liksom? ett-par-plus-två-som-dejtar middag? finns såna?

3 Comments:

Blogger ajja said...

Men ååååååh!Nu känner jag mig som bov.. Tar middagen i från dig. Hoppas vi får kul på lördag *s*

10:01 em  
Blogger Mio said...

neeeej nej nej du sweetie!
jag tycker det ska bli superkul med lördagen ju! :D
don't you worry! vi ska ha kalas-skoj!!

10:16 em  
Blogger ze7en said...

Dags att lägga korten på bordet Tess och säga vad du vill och ta reda på vad hon vill!

Jag är övertygad om att ni kommer ha det skitskoj...men tutttårta och sprit kan inget gå fel :P

1:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se