30 oktober 2006

men Å-Å-ÅH!!!

if you don't like people complaining - then don't read.
'coz this is me complaining.
like hell.

gårdagens mood hänger i sig, plus sömnbrist -> a wee bit worse.
SJ has ruined my fucking lovelife ffs!!
nu har hon dessutom tentavecka vet jag, så jag lär ju typ aaaldrig få se henne... i alla fall inte på ett tag, misstänker jag. sen lär hon ha mens, och efter det lär jag ha mens. bara för att livet ÄR så.
allt because of Statens fuckingjävlajärnvägar.
jag hade ju kunnat träffa henne igååår jue....
dessutom är det deras fel att jag har sömnbrist, för jag kom hem så himla sent... *sur*

OCH jag har en bad hairday, the worst kind..

och, jag slår vad om att jag bara kommer få en resecheck, inte ersättning moneywise från dem...
just nu så känns det som att får jag 1000:- i EN resa så kan jag inte tänka mig något lämpligare sätt att spendera den än att åka Sverige runt och skriva "kuk" på alla tågstationer...
(okey, nej, kanske inte..men jag är aaarg, trött och i brist på kärlek. och det ÄR SJ's fel.. bara!)
faktiskt.

kom och ta hand om mig någon... jag är trött, arg, ledsen och jag fryser...

7 Comments:

Blogger ze7en said...

Hade jag varit hemma så hade jag sympatiklottrat :)

Ta och överraskbesök henne, bara en kort stund liksom...

12:51 em  
Blogger Ida said...

Apropå det där med mens... Vad har vi sagt om det? Inte behöver man leva som en nucka (som jag. suck) bara för att man råkar ha mens! ;D Haha.

7:59 em  
Blogger ajja said...

*kramar på lillan*

8:46 em  
Anonymous Anonym said...

nemen gumman! :( *kram*

ida: fast det beror på personen. VISSA låter inte en röra dem ifall man har mens "för det är inte rättvist". *muttrar* Så det kan visst gå 2 veckor om det skiter sig... Nä, ja ä int bitter... :)

11:55 em  
Blogger Ida said...

Torpedo: jo fast. tampong underlättar ju ett och annat även om man kanske inte är lika "frisläppt" som vanligt ;P Haha. Jag försökte bara look on the bright side, haha.

1:42 em  
Anonymous Anonym said...

ida: hehe, jo, det är sant. Jag körde med på innläggsstilen o körde en bitterflata för ovanlighetens skull (i mitt fall). :D

1:11 fm  
Blogger Mio said...

hehe, vad söta ni är! =D
och jag är säker på att både ida o torpan har rätt, beroende på vilken tjej det gäller liksom. fast så här i början vet jag inte om man vågar köra hårt..hrm..well, man får väl läsa signaler och så.. och set så vet jag ju faktiskt inte ens att hon kommer ha mens snart.. just the bitterness speaking... men bra att ha i åtanke inför kommande episoder iaf..

10:38 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se