04 november 2006

sthlm

Sthlm - here I come!
yep, så är det...
treat me kindly please.

det värsta med att logga in tidigt på morgonen (qx) är att trots att alla hela världen mest verkar sova, så finns det gott om kåta, äldre, äckliga gubbar online, med obscentiteter i namnet, eller bara som över- informativ personlightesbeskrivning under. for some reason..
jag undrar om det är så att det n å g o n s i n ger resultat för dem, eller om de bara lär v ä l d i g t långsamt? eller varför behåller de de där nicken egentligen?
är det så att de faktiskt loggar in på morgonen, skriver dit ett "nyvaken och hård" och faktiskt får ett s v a r i stil med "hold that position - I'll be right over"?
för jag tänker mig att de mest får äcklade mail, om de överhuvudtaget får något svar.. men hey, what do I know?

det stör mig något vansinnigt, bara det att de är i n n e på min sida och kollar.
skriv - and I will have to hurt you. badly.
man kan ju bli manshatare för mindre.
i alla fall om det är tidigt på morgonen, och man som jag inte är a morningperson...

joråmensåatt...
stockholm var det ja!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

som genuin 08:a hälsas att stockholm welcomes you!

7:33 em  
Anonymous Anonym said...

Precis ( om QX alltaå) så visar de bilder på sina fula snoppar.Vad tror de? Att kam glädjestrålande ska lägga sig platt? Idioter.

1:07 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se