23 september 2007

breaking news: God supports lesbian sex

idag var utgångsdatumet för mens-bönen.
tack alla ni som medverkat! ;)

det var det jag misstänkte - gruppbön is the shit!
det var absoluta måste-ha-NU-eller-aldrig dagen idag, och jag har bitit på mentala naglar och försökt hålla mig kall i väntan på söndagen. deadline. och ganska unlikely eftersom jag aldrig är tidig.
söndag morgon - wake up - och - nej men helloo there!
oh the joy!!
I feel lucky, även om det först är framemot helgen som jag faktiskt kommer get lucky ;P

så tack alla ni, som gjort undantag, bett till gud, mensgudinnor och annat!
nu gäller det bara att it goes away til friday.... så tyckte ni om att be kan ni ju fortsätta be för det.
ja, eller världsfred!

4 Comments:

Blogger jencupcake said...

CONGRATS..to us :)
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!

1:30 em  
Anonymous Anonym said...

haha!!!!

nå, som tack för himmelska mensmodern kommer du nu gå och köpa ett par öronproppar till samtliga grannar. under. över. brevid dig. och de två trappor upp. capish?!

9:02 em  
Anonymous Anonym said...

Hahaha... Jag ska minnas det här tricket nästa gång jag har ett planerat ligg inbokat! De senaste två försöken har misslyckats brutalt och istället för sexgudinna har jag varit PMS-monster... Öronproppar låter som en bra plan, happy fucking! ;-)

5:42 em  
Anonymous Anonym said...

http://www.naturline.eu/

10:30 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se