28 september 2007

nervösa ryckningar och glädje-pip

nu hämtar jag Baby vid tåget om....3 timmar och 20 minuter.
Man märker att hon är på G i mitt liv när jag är helt ofokuserad, fnittrig, nervös och har ingen urskiljning längre på vilka man bör och inte bör utsätta för sexskämt...

jag: ....och jag blev jättesnopen. man blev verkligen tagen på sängen! ja, i uttryckets negativa betydelse då..(inre rösten säger till mig att "neej - vad sade du!??! tyst, tyst, det är din MOR")

mamma: haha, vaddå, det kan väl inte ha en positiv betydelse?

jag: hehehe, johodå, det kan det visst det... (inre rösten skakar uppgivet på huvudet och säger "inte igen....")

mamma: ....haha....lite mer än jag ville tänka på.....haha

jag skyller på att jag har en månads emotionell och fysisk uppladdning, och inte är vid mina sinnens fulla bruk dagarna innan Baby kommer to town... och dessvärre är nog min stackars mamma van vid det här laget. nånstans gick det fel vid stormningen av garderoben och prydhet gick till..well...över lite för mycket helt enkelt.

nu kommer hon i alla fall. jag har gjort hela veckans assignments och måsten på två dagar, rummet är skinande rent och jag har till och med städat på ställen som inte syns eller tänks på. jag är lycklig, nervös och snart lite övertrött av all väntan. men snart kommer hon!!
snart kommer hon.....

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hoppas ni får underbart mysigt och att din mens har gått över till fullo ;)

4:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se