21 november 2007

kom och sov med mig?

det är inte bara vaken tid som jag behöver henne, min Baby.
jag behöver henne även nattetid, för att inte bli traumatiserad av mina egena drömmars psyko fantasi.
aldrig sover jag så sweet och innocent som när hon sover bredvid.
nu är jag tillbaks till att sova med Joey, and that just ain't the same. förutom att han är 3 äpplen hög och lurvig mest överallt (han är en storvuxen björn) så tar det mig en evighet att somna, och drömmarna är allt annat än fuzzy.
i natt skulle jag flyga flygplan, men var tvungen att sitta i cockpit mittemellan piloterna, så jag inte bara behövde känna alla läskigheter men åxå se dem. isch.
dessutom blev jag slagen tills jag var lila av pappa, och mamma provade sexiga nylonstrumpbyxor på en balkong, bara iklädd nylonstrumpbyxor, och dansade och vinkade topless till alla förbipasserande.

det verkar som alla onda ting är tre...det hade räckt gott och väl med ett av temana. och ingen ska behöva få se sin mamma porrdansa i nylonstrumpbyxor. inte ens i drömmens rike.

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se