17 juni 2006

40 MIL! jag blir galen

alltså....jag börjar tänka på henne med mer och mer...jag vet inte..? värme?
och ändå har jag inte sett henne sen, ja, sist, och det var ett tag sen..
och jag har ingen aning om alls vad hon tänker, tycker, känner, vill, eller ens ÄR...
men jag tänker på hur mycket jag nog skulle vilja....
är det avstånd i tid eller mil, som gör det mer intressant, eller att jag är uttråkad, eller bara det att jag tycker hon är så söt.... och fin.... och alldeles bra kanske..
det har jag ju tyckt hela tiden...det tycker jag jue.. men vad vill hon?

varje gång jag loggar in och ser ett meddelande från henne blir jag lite så där glad så att man håller andan ett litet tag. och så läser jag det antingen allra först, för att jag inte kan vänta.. eller allra sist, för att jag vill spara det så länge som möjligt.

och jag vet att hon är själv i helgen, och har tråkigt... och jag är HÄR av alla ställen... jeez, vad jag skulle vilja vara där uppe just just nu..... gah, vad ska man med sommarlov ti-i-ill egentligen?!

och så skulle jag vilja att hon visste vad hon var, visste vad hon ville.. och att det jag gärna då ;P

jag tänker att hon är en sådan som jag skulle kunna gilla...
Bloggtoppen.se Gaybloggar.se