24 juni 2006

rättelse...

nej, jag mår inte som jag förtjänar...
jag mår värre... :P

och bara massor med brats på stället igår. straighta as could be ;)
instämmer med vem det nu var som sade att borgholm är straightaste sommarstaden i sverige :P

och imorse, hehe, well när jag vaknade i alla fall, morgon eller ej, frågade mor min om jag hade hittat någon söt tjej att "dansa" eller något med (neej, hon menar inte dansa, hon menar hångla...och jao, hon frågar lite för mycket..)
jag sade att nope, det hade jag inte
hon frågade om jag hade träffat någon söt kille då då?
jag sade att nej, men det hade jag ju inte kollat efter heller. det var inte av intresse..
hon: ja men..jag förstår inte att om man..
jag: jag veeet!
hon: om man säger att man gillar...
jag: jag VET! du behöver inte..
Hon: att man gillar både tjejer och killar, varför kollar man inte efter både söta tjejer och söta killar då?
jag: me-en, låt det bara vara.. kan jag få ha det för mig själv bara?

varför måste folk känna sig skyldiga att tänka så mycket ÅT en? räcker det inte att man tänker åt sig själv? OCH måste man bestämma allt och ettikera det bums? :P
kan man inte bara få ta det som man känner det en stund och SE efter SJÄLV innan alla lägger sig i... det är ju inte så att my dear mom är den enda som fiskar och frågar heller, helt plötsligt är ALLA sjukt intresserade av my lovelife...
gah! människor!
whiew.. ;)

1 Comments:

Blogger Ida said...

Ah, jag blir också galen när folk (läs: syrran) säger "men jag förstår inte att/varför/hur/osv". Men du BEHÖVER faktiskt inte förstå. Vad är det att förstå egentligen? Äh, palla.

8:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se