11 september 2006

flata flata flata

jo just det ja..
jag har nog förresten tänkt färdigt nu.
yeah, svaret återfinns i rubriken ovan ja.

först tänkte jag att även om jag för stunden bara ville ha them girlies, kanske det var dumt att ta bort "bi" ifall jag skulle ända mig sen...eller egentligen mest som backup-plan. utifall jag aldrig någonsin skulle finna miss Right, eller ifall världen skulle bli för hård att leva i, eller ifall jag skulle bli full som en kastrull, desperat hångelsugen och strunta i vem och vad (bara det var fint och hångelvänligt), och kunna göra allt detta, eller något av det, utan att skämmas eller bli ifrågasattt.

nu tänker jag att det är nog dummare att ha en backup-plan som jag inte trivs med än att vara utan. and them bois aren't just backup-plans, they kinda have feelings too.
och jag med. och jag tror inte det skulle vara så bra gjort mot varken mina eller deras känslor att göra det där längre..

jag brukade tänka att jag kanske var någon som inte kunde bli kär...
- med tanke på att jag flydde så fort någon kille visade seriöst intresse. och att jag var nöjd med att ta hem någon för the occational, and mutual agreed up on (hoppades jag iaf det var) strul. och när dagen sen kom ville jag inget hellre än att de skulle gå. helst hade de fått göra det redan under natten om de hade velat. men jag råkade aldrig ut för sådana, vilket jag i smyg tyckte var synd..

jag brukade tänka att jag kanske inte var en sån som riktigt tyckte sex var så där himla speciellt, utan rätt så överskattat...
- med tanke på att det visst var nice and all med förspel och mys, och visst kunde jag tända på vad de gjorde med mig, även om jag aldrig tände på deras kroppar eller på vad jag skulle kunna göra med dem. och när det kom to the "main thing" så svor jag alltid lite tyst över varför Magnus Ugglas "fyra sekunder" var en myt.. förstod aldrig någonsin alla de där "kära iréne, hur får jag min mans stånd att vara längre?"-breven. undrade mer varför it couldn't just be over and done with a little quicker.. men visste dock att det inte var så man skulle tänka..

och när en kille som jag faktiskt gillade en sen kväll efter vår första natt (mm, på fyllan. för det var oftast nästan bara då jag kunde tänka mig att ha en grabb i sängen.. so sad..) låg och kysste mig på axeln och lekte med fingrarna över min hud efteråt...tyckte jag att jo, det var väl fint and all, men vad hände med integritet?? och om han ändå skulle vara kvar, kunde han inte bara sova..pretty pretty please?
vilket jag så klart inte sade högt, och inser så klart hur otroligt, galet fel det faktiskt är när man tänker så nu. men inte då. då var det min sanning i livet jag levde då.. jag kunde inte förstå något annat i mer än teorin.

nu när en tjej låter sina fingrar vandra över min hand eller arm, pirrar det i hela kroppen, och jag skulle kunna ligga så för alltid. well, länge i alla fall.

nu när jag tänker på det inser jag att jag visst kan bli alldeles galet förälskad och kär, och alltid har kunnat bli det..

nu när jag inte längre get wasted och raggar upp den snyggaste killen på krogen för en kväll, inser jag att jag inte alls tycker sex är överskattat.. utan rätt så fantastiskt trevligt egentligen.
och helt plötsligt är det inte alls så att det är vad bara någon annan gör med en som är det spännande. utan att det är alldeles vansinnigt sexigt, och t.o.m. mer tändande att göra något för någon annan.
att höra någon annans andhämtning bli tyngre, fullare, mindre kontrollerad...
att leka med tunga och läppar över någons kropp...
att vandra neråt med sin fulla uppmärksamhet, retsamt, målmedvetet, försiktigt, utan tveksamhet, utan att samtidigt någonsin tappa fokus på hela henne...
att se någons blick förvandlas från klar, till dimmig, till oseende...
och veta att det är jag som gör det...
det är jävligt sexigt!
jag visste bara inte att det kunde vara så.
(och bröst är förövrigt bland det finaste som finns, det har jag alltid tyckt. just been shutting up about it reeeal carefully)

och helt plötsligt har jag ingen tanke på de där 4 sekundrarna, utan fem timmar försvinner gärna bort utan problem.

så ja, jag tänker nog inte behålla någon backup-plan för mindre än att jag får känna allt det.
yeah, jag skulle nog tro att det antagligen innebär att jag är flata ja...

6 Comments:

Blogger Torpan said...

Welcome to the dark side *dun Dun DUN* Nämen, allvarligt, skönt att du är färdigtänkt o vet hur du vill ha det. Livet blir mycket roligare då. ;) Men, my god, vafan måste ALLA skriva sexinlägg idag för?!?! *muttrar* Näpp, inte det minsta frustrerad... alls... typ...grrr

5:57 em  
Blogger ajja said...

hähähähä.. *garvar åt tess DUN DUN DUN* men allvarligt.. cool att du e klar me det liksom.. Jag kanske blir klar när ja e 40 i den speeden ja verkar ha *s*

9:16 em  
Anonymous Anonym said...

Nice för dig att du har kommit till ro med det. Känns skönt huh? Glad för din skull! *gör vågen* wohoo

10:59 em  
Blogger Ida said...

Yay! Fan vad fint det låter när du beskriver det! Det är så det ska vara :)

11:03 em  
Blogger bruden said...

Heh... jag har faktiskt väntat på just det här inlägget i flera veckor, skönt att äntligen läsa det!

11:35 em  
Blogger ze7en said...

Det har legat i luften :)
Bra tjejen, önskar man kommit lika långt själv.
Det måste kännas skönt!

9:39 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se