07 september 2006

yeeah!

oh yeah baby! she was fiii-iiine!!
hade noll förväntningar och åkte till grannstaden med måttlig entusiasm.
MEN då kan det bara bli bättre! (well, nej det kan det väl inte, men det blev det i alla fall ikväll).
Oh she was prettay! and smart, and nice.
och attans så fina, pigga bruna ögon..
Det blidde inget hångel, men väl en lång kram på stationen, och ett "när ses vi igen?".
och sånt gör det för mig.
sen har jag ju ngt på G på lördag åxå.
som sagt, we'll see, we'll see.
But Tess is getting back in the game ;P
I think I'm gonna rebounce reeeal fine hehe.

Oh I like 'em ladies!
Yee-ah I do!!

...och när de kallar mig Therese, trots att jag presenterats som Tess..oh, då smälter jag som piggelin i micron..

3 Comments:

Blogger Torpan said...

Wiiii!! Sikket flyt du har tjejen! ;) Fan vad najs!

11:57 em  
Blogger ajja said...

Haha. games on! Låt det bli mången bra inlägg om alla dina töser :)

11:53 fm  
Blogger Mio said...

hahaha, "alla mina töser" ;)
det vore nice!
well, jag ska keep you guys posted! appselut

12:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se