07 september 2006

är DU min tusende?

yeah, då har jag snart haft 1 000 besökare sen jag installerade räknaren för dryga två veckor sen.
det tyckte jag var kul ;) jag trodde jag skulle ha haft typ...14.
(hrm..skulle installerat den bums, när bloggen föddes)

lite mindre kul, fast samtidigt riktigt komiskt, är att jag nu insett att man kommer in på min blogg när man letar efter:
- vuxenpoäng
- housewhife sex
- underage fucking

hrm... känns inte riiiiktigt, riiiiktigt som det är de orden som representerar bloggen allra bäst. Not quite what you were looking for' ey? ;)

2 Comments:

Blogger Ida said...

Jag som bara har 842 i skrivande stund ;P haha.
Men darlo, hur kollar man hur de hamnat på ens blogg? Och är det inte 1000 sidvisningar och inte 1000 olika besökare? Nice ändå, men jag undrar bara! ;)

8:43 em  
Blogger Mio said...

hahaha, jaaa jaa, kära ida, du har så rätt så! det är 1000 osidvisningar och inte 1000 olika besökare. MEN jag är ju nöjdare med att ha mina fina återkommande, än 1000 helt nya. det hade varit mer negativt ;) om folk inte kom tillbaks alltså ;)
hur du kollar hur de hamnar på den blogg?
"came from" på din statcounter sida, så kan du se vart de hittade dig, och även vad de använde för sökord om de inte kom från ngn annan bloggares sida.
eller åxå kan du kolla på keywords. peace out babe! (hahaha, ngn är nöjd med sin kväll ;P)

11:26 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se