10 september 2006

relativitet och sånt

allting i livet, nästan, är så himla relativt...

t.ex. nu tittar jag på min egenhändigt piercade örsnibb sedan en vecka tillbaka och tänker att "oj vad fint det ser ut, det är nog nästan läkt!" trots att jag senast imorse kikade på det och funderade på hur många veckor det egentligen skulle ta för det att läka någongång (tålamod..hade jag mer när jag var yngre).
att jag helt plötsligt tycker det är läkt och fint beror på att jag hade tråkigt denna söndagseftermiddag och att det pga det nu sitter ett annat hål i mitt öra, där uppe, som gör mer ont. dels för att det är blott ett par timmar gammalt, dels för att jag snackat i telefon med just det örat en hel dag, dels för att det togs på ett knepigare ställe än det första.
alltså - eftersom det andra gör mest ont - är det första läkt.
logik!
men inte sanning...

tjejer är åxå så himla relativa...
problemet är bara att det inte bara räcker att sprita ner tjejerna, så som det gör med öronpiercingarna, för att allt ska fixa sig...
det hade varit praktiskt dock om lite alkohol och regelbunden ompyssling i början hade varit the shit för att få ett oproblematiskt, smärtfritt och fint nytillskott i vardagen även där.
just saying...

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, det börjar alltid med öronen. Snart är du förlorad tjejen ;p

1:48 fm  
Blogger Ida said...

Oooh nooo! Du vet väl att du gör mig besviken om du en dag blir så flatig att du piercar läppen/tungan/ögonbrynet (det fulaste!)! ;) haha

12:15 em  
Blogger ze7en said...

Hur gör du när du piercar dig själv? Jag vet att pappsen gjorde hål i sin lillebrorsas öron genom att först kyla ner med isbitar...
Själv gjorde jag ett misslyckat försök med att pierca mig själv i naveln när jag var typ 15...Fixade dock en ordentlig piercing senare.
Nu är det tatuering som är på g.

12:31 em  
Blogger Mio said...

malin: hahaha, yeah I fear that you migth be right sweetie..men jag bööör ju inte förloras ju...med tanke på vad jag ska bli när jag blir stor ju.. tough! :/

ida: haha, men due, piercing i ögonbrynet är pretty damn sexy. har funderat men tror nog inte det blir av. so don't worry. o pircing i läppen verkar göra o-ont, dock very very nice on them ladies.. makes you wanna kiss them even more..

ze7en: welcome back från snowboardandet! =)
yes, isbit bakom örat, tändare, säkerhetsnål och sprit. det är ungefär the key ingredients.. men jag kan ju inte lova att det är så bra.. so far har jag ju inte sett vart det leder i slutändan..
kul med tatuering! vill åxå.. ;)

4:40 em  
Blogger ajja said...

HAHAAAAAAAAAAAHAAA!!!! Vikken text du fick till.. men shit.. !!! *skrattar fortf*

4:53 em  
Blogger Mio said...

hahaha, ja du ajja, man gör så gott man kan! ;D

5:28 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se