10 november 2006

jaha, å så har jag hånglat med den, och med den..å så med honom, och med henne så klart..och med..

hon våldsövertog min dator härom kvällen för att kolla på mina kort.
heh...mina desperata försök till att censurera vissa kort, t.ex. mongokort och annat mindre vackert, möttes med ett snett flin och ett "haha, jag har minsann sett dig naken, sluta fjanta".
och det har hon ju i och för sig rätt i..
men ja.

sen råkade hon klicka in på mappar med bilder på några av mina ex och dejter.
vilket kändes aaaaningen knepigt..
hon fick upp mappen på snygg-exet först..(distansbruden).. jag tror egentligen inte hon behövde mina tafatta och generade försök till att förklara vad det var för en brud på bilderna, jag tror hon förstod ändå, och jag slirade som bambi on ice. jag förstår egentligen inte varför..jag har ju t.o.m. träffat hennes ex. men ja...jag är ny i den här världen. jag tycker fortfarande ex är tricky business som inte behövs visas upp och pratas om. i alla fall inte innan man är ihop ens...men ja, I know. I'm sooo gonna have to get used to this.
se fortsatte hon i kortvandringen och stötte på lite fler föredettingar i rask takt efter.
jag var väldigt bekväm i situationen. eller inte..
speciellt som jag inte hade något kort på henne bland dem.. men jag hade ju inte fått nått ju!

men ja, hehe, ärlighet seems to pay off.. idag kom det nio kort på henne på msn. I like!

9 Comments:

Blogger ajja said...

HAHAHAHA. Snacka om att kompensera och det där argumentet; Men shit, jag bloggade om det!!

10:45 fm  
Blogger ze7en said...

hon är skicklig den dära :P

4:05 em  
Blogger pseudonym said...

bara nio? Hon måste ju se till att du har fler bilder på henne än på alla ex tillsammans. Jag tycker du ska kräva fler.

4:54 em  
Blogger Ida said...

Haha. Men det gör väl inget att hon såg dem egentligen... Jag visste fan allt om Cs ex redan första veckan. Men du vet, vi (du och jag) pratade ju om det. Flator ÄR sådana! De pratar om och har alldeles för mkt kontakt med sina ex. Om ingen frågar så säger jag fan aldrig ngt om mitt ex. Men ja, man får väl vänja sig vid "jargongen"... ;P Suck.

10:17 em  
Blogger Mio said...

ida:
haha, nej jag vet... men jag tycker ändå att ex-biten känns tricky. men jo, man vänjer sig nog in due time..
men vårt (ditt o mitt) snack var bra iaf, good to know att man inte är den enda som inte är överförtjust över ex-fenomenet ;)
sen kände jag väl att jag personligen hade dött om jag hade hittat kort på en sån som snygg-tjejen i hennes dator under "ex".. men yeah, det verkar ju ha worked in my favour det här ju ;)

10:58 em  
Blogger Ida said...

Haha, du hade en mapp som hette "ex" alltså? Men hon var väl inget ex, bara ett ragg? Eller har jag fel eller är petig? ;P

9:34 em  
Blogger Mio said...

ida:
HAHAHAHAHA, neej, jag har ingen mapp som heter ex haha, whoa now that would be scary!
och jo, du har rätt, men hon var mer än ett ragg och på gränsen vad gäller dejt, men inte heller ett riktigt ex.. ja, well. definitionssvårigheter..

4:03 em  
Anonymous Anonym said...

Haha, det roliga är att jag faktiskt för en eller två sekunder funderade på att skapa en ex-mapp just med namnet "ex" när jag läste era kommentarer. Det var väl egentligen en ganska smart idé? Då slipper den nuvarande bruden missuppfatta allting och tro att man dejtar flera samtidigt (om man nu inte gör det). Eller?

9:26 em  
Blogger Mio said...

mary:
hahaha, well..hrm..det beror kanske lite på hur många kort och ansikten du har att lägga i den där mappen tänker jag..personligen så skulle jag bli lätt avskräckt om jag var hemma o dejtade nån, och fick sen en hel mapp med okända ansikten märkta med "ex". även om man känner till antalet och så..det blir liksom lite mer visuellt då..
och sen skulle man få kalla kårar inför tanken att själv hamna i den mappen så småningom..tänker jag.
en mapp liksom..det är stort. ;)

9:26 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se