05 november 2006

"we're all boobs"

helgen kunde inte ha blivit bättre!
stockholm har SÅ fått revanch sen priden ;)
Ajja din fest var fantastiskt kul!
and you're all so sweet, all you people!

Och, dessutom fick småstadsflatan gå på gayklubb - det ni!
eftersom man är relativ newbe, konstant har råkat dubbelboka varje gång som lokala rfsl-klubben har öppet (en gång i månaden) och hamnade på straighta blue moon bar på priden, så var man gayklubbs-oskuld fram tills igår.

Men då fick man alltså se mytomspunna Connection, och allt som där hör till..
ehm...kände mig ungefär som ett barn på julafton.
...fast ett mer än lovligt berusat barn då, så vi kanske ska lägga ner den liknelsen, och bara fokusera på att jag hade galet kul.
eftersom jag har gått och kärat ner mig i L. - tjejen-som-jag-dejtar-men-fortfarande-inte-är-ihop-med, så blev det ju inget hångel.
(alltså, seriöst....jag vill inte hångla med någon annan fastän jag inte är ihop.. Jag. Jag!! eh, so I guess that would mean that I like her...a lot...)
men räknade ihop mina could-have-been-hångel imorse, och kom fram till siffran Fyra.
Så jag är rätt så nöjd ändå ;)

en alldeles väldigt spännande, intressant och givande kväll..
och mest av allt, bara otroligt otroligt kul!

5 Comments:

Blogger Ida said...

Haha, klart du var nöjd din lilla tjejtjusare!

Trist att jag aldrig följde med till Connection, men... Va fan, been there done that ;)

12:14 em  
Blogger ze7en said...

Det låter onekligen som en upplevelse :) Kan väl inte bli annat när man träffar andra bloggar o c h går på gayklubb!

1:33 em  
Anonymous Anonym said...

Ååååh, det är ju precis därför man inte ska vara så full.. hittade du span på Connection?? Viiilka? *nyfiken i en strut*

O L verkar definitivt worth the wait tycker jag nog. ;)

8:58 em  
Blogger ajja said...

It was fun having you :) Och vi ska ju göra om det. Men då får alla bo hos mig !

9:40 fm  
Blogger Mio said...

ida: hehe..jag, tjejtjusare? :O ;)
men jo..jag var nöjd hehe..

ajja: oh, klart vi ska göra om 'et! I'm so on!

torpan: oh yeah..I think she is too... :)

ze7en: men du vet, när du är t'bax i landet så! då har du ingen chans att komma undan, då ska du med serru ;)

7:22 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se