22 oktober 2006

*glad*

igår var en bra dag!
idag luktar min hud som hennes hud gör, upptäckte jag nyss..

svårmodiga tankar och nervösa tvivel över veckans om varit, de liksom försvann alldeles väldigt fort när jag kommit innanför dörren hennes och mötts av en lång, hård, tight kram som övergick i some kissing. okey, a lot of kissing.. på ett sånt där vis som gör att man känner sig saknad. hungrande...
*doing the dance*
så ja, efter det var jag munter hela kvällen lång, heh...

efter ett tag var det då dags att bege sig till förfesten och träffa hennes kompisar. nervös? jag?
jao, klart. fast minus pms-mood så blir det lite mer hanterbart.
and they were also really sweet!
så det var liksom bara bra.
väl ute stod jag med armarna runt om henne hela spelningen. och hon med sina armar om mina. jag försökte lyssna på musiken, sen hade vinet kickat in en del..och uppmärksamheten blir ju lite begränsad då.. och den räckte inte så jättemycket mer än till lukten av hennes hår.. men lite lyssnade jag i alla fall, mellan varven..

fröken Hallsberg träffades på ute i vimlet. lite tricky situation, eftersom hon försökt arbeta på mig att börja dejta henne istället en hel del lately.
presenterade L. för henne, men så fort L. vände ryggen till så smög Hallsberg upp så där nära, viskandes i örat på mig, pussandes på kinden, och försökte fylla mig (ännu mer...) med öl, samt jobbade hårt på att vi skulle gå en bit bort och "prata", där vi inte syntes...
eh ja, eller inte kanske...
trots att jag var more than a wee bit tipsy (nervositet och vin, öl och shots - ingen bra kombination) så tyckte jag jag avstyrde det hela rätt så bra.
slutade med att hon försökte bjuda mig på öl, jag ståendes med en L. bredvid mig tyckte situationen nu började bli MKT tricky, Hallsberg började nog förstå varthän situationen inte skulle barka, så hon bjöd både mig och L. på öl, och sade till L. att hon borde "hålla hårt i den här bruden".. heh..
därefter smet vi bort i folkmassan rätt fort.
jag tyckte det var ungefär hur knepig situation som helst, L. tyckte nog mest det var jättekul haha..

i fyllan och villan så blev det ju självklart fylle-sms:ande. för hey, det går ju tyvärr inte att klara sig utan..
messade bästa vännen sweetie-M. för att avlägga lägesrapport, ungefär så här lyckades jag knappa in på mobilen och skicka "she seems to like me! jag är lycklig. älskar dig"
eh, ja.
L. frågar vem jag messar, jag talar om att det är M. och hon flinar och frågar om hon får se. neeej, säger jag. hon flinar ännu mer och får tag i mobilen från full Tess och läser mitt skickade meddelande.
heh..
jag dör lite där och då.
undrar hur jag egentligen tänkte när jag skrev dit ett "jag är lycklig" efter spekulationer om att L. gillar mig. antagligen tänkte jag ju mest inte alls, och i vilket fall som helst tänkte jag ju inte att L. skulle läsa det...
lyckligvis gav inte messet upphov till en brud i panik dock, utan så här i efterhand minns jag ju att hon snarare gick runt och höll mig i handen på stan efter det.. så eh, maybe it wasn't all that bad ;)

vi lyckades efter många försök att cykla hem, innanför dörren, musik på, sen hann vi inte mycket mer innan part 2 of the evening tog vid.

part 2 var väldigt väldigt nice den med..heh. men kommer inte beskrivas i närmare detalj.
ord som intensitet, hångel, vägg, säng, somna sent sent sent.
men det förstods säkert redan.

Mornings may not really be my thing egentligen. Men jag tycker om att vakna med henne...



3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Slutet gott, allting gott. :P Skönt att tvivlen var borta o att ni hade en bra kväll! :)

4:28 em  
Blogger ajja said...

naaaaaaaaaw. You see.. iiiiiiiiiiiiih! *blir riktigt girly* Faan lillan, det bär ju av till happytown för dig ju. Och SLUTA tvivla hela äkla tiden.

K r a m a s

4:36 em  
Anonymous Anonym said...

Hallå tjejen!

Nu tycker jag, som har råkat fastna stenhårt för din blogg, att det är dags att uppdatera!! Vad händer?? Jag hoppas att du bara studsar runt på fluffiga rosa moln alldeles för högt upp för att nå ner till tangentbordet...

10:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se