23 oktober 2006

två utmaningar i en smäll


blir man utmanad, så blir man utmanad! so here goes! ;P
ajja's date-star-me
- this is acctually quite me
och garmonbozia's abc-list


ABC.

A is for age: 24
B is for booze of choice: öl, vitt vin..eller sprit funkar ju bra det med. Anything goes som inte är läskigt sötsliskigt.. hey, jag är inte så kräsen ;)
C is for career: spykolog-to-be.
D is for your dad's name:..like how is that of interest?
E is for essential items to bring to a party: booze, glada,fina vänner. Mobilen.. party-mood
F is for favourite song at the moment: ska inte säga sia-breathe me igen hahaha! Men typ just nu KT Tunstall - suddenly I see
G is for favourite game: poker! Eller fia-med-knuff-och-tvåa-i-mitten, för då kan man mess with people hur länge som helst!
H is for home town: eh..by, fyra hus.. på öland. ursprunliga hemmet då, inte nu..nu är det större place som gäller
I is for instruments you play: blockflöjt har spelats haha, och lite, lite gitarr..
J is for jam or jelly you like: hrm..eh..ska man ha en preferens för det? Like never eat it jue..
K is for kids: jao, så småningom ska det dyka upp 3 kids är det tänkt. Men inte nuu, GUD nej!
L is for living arrangements: korridor =) ich been eine student
M is for mother's name: yeah, again. Not of interest I would think?
N is for name of your crush: L.
O is for overnight hospital stays: inte som jag minns.. men för typ..när jag var pytteliten batman så låg jag inne för falsk krupp tror jag..
P is for phobias: nålar (håller på att botas med egenhändigt piercande), skalbaggar (eeeew!), flygplan är läskiga åxå (eller ja, att flyga kanske då..)
Q is for quotes you like: “it is better to be roughly right than precicely wrong” (marian keyes..tror jag..)
Eller åxå “mer hångel åt folket” (eh..jag själv..)
R is for relationship that lasted the longest: realtionship är väldigt ospecifikt. Man har relationer med alla sina människor. Så det så ;P
S is for sartorial style: baggy-jeans. Rocker t-shirt. Helst. Men alltid – coolt som tusan. Så klart…
T is for time you wake up: beror ju på hur dagen ser ut, eller hur.. men helst runt kl 10.. men ja, samhället och jag tycker inte samma sak om när dagarna borde börja.. så allt från kl 6 till kl…12?
U is for underwear: ja, det har jag ;P
Typ..åhlens-trosor helst.. såna som är lite boxerstuk på fast ändå inte. Med schyssta mönster, och små kanter runt omkring.. you know?
V is for vegetables you love: jao..vegetarian, så det blir en del.. men ja..typ.. champinjoner är nice, oliver..sallad..tomat..ääh, whichever liksom..
W is for weekend plans: ultimata? lagom balans mellan planerat och oplanerat, lek, fest, aktiviteter och slacking..lååånga sovmorgnar, höstigt väder, kanske lite party med finaste vännerna, gärna mys med någon och somna tillsammans.
X is for x-rays you've had: yep.. lungor, handled..tror det är det..
Y is for yummy food you make: jag gör the best fucking vegetariska färssåsen i världen! Plus min orgasm-kaka då. That one rocks everyones world…så är det
Z is for zodiac sign: lejon
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: hrm.. du som läser kanske? Orka…
Ä är för älsklingstrend: höst! Alltid höst.. och åxå, säckiga jeans, och schyssta coola schalar. Och t-shirts ovanpå tröjor. Det är snyggt
Ö är för en önskan just nu: love..and happiness. For me and those I love. Och för er andra åxå. Så klart

3 Comments:

Blogger ajja said...

"Sprit funkar ju bra det med" Muahahaha. Bra att du inte är petig!

7:14 em  
Blogger Ida said...

Det är bara jag som inte blir utmanad :( haha

9:41 em  
Blogger ze7en said...

Har ar jag, lagg pa nagra kilon och aningen senare ogon sa ar det ju mig pa pricken ;) star ze7en

2:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se