05 mars 2007

inte coolt

och det är mars, och det är kallt, och jag känner att våren är på väg - men det är fortfarande snö överallt och man måste fortfarande ha stora kläder på sig. så jag vet inte hur mycket det räknas som vår egentligen.
och det är måsten, och skola, och tvång, och ansvar, och telefonräkningar med nästan en etta och tre nollor efter varandra på en månad, och ändå lite mer skola på det, och man ligger efter lite grann, och man är skoltrött, och trött på att vara fattig student efter 4 år i den världen.

och jag vill ju bara stjäla henne, och se till att vi bor i samma land, stoppa ner henne i min säng, göra frukost till henne, krypa ner i sängen och pussa på henne när jag vill, just bara för att hon känns så himla rätt i mina armar. ta henne med ut i den riktiga våren där träden har rosa blommor, ligga på gräset och titta på molnen till stjärnorna kommer fram med hennes hand i min, och vara långt härifrån där saker och ting är tråkiga..

tänk om det kunde vara ett år frammåt i tiden. då hade jag haft bara 3 månader tills jag kan göra precis vad jag vill, var jag vill.

jag tror det kan ha att göra med att det är måndag...

3 Comments:

Blogger ajja said...

*måndagskramen*

2:30 em  
Blogger jencupcake said...

jag saknar dig jättemycket!

8:41 em  
Anonymous Anonym said...

Måndagar är hemska... :/ Å ett år går ju faktiskt ganska fort! Det går fortare än två år iaf!!! (Ibland får man tänka lite konstigt för att det ska bli possitivt. *S*) Hoppas allt är bra annars å att du inte saknar ihjäl dig... Hon skulle väl komma å hälsa på snart väl?! :)

10:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se