22 februari 2007

Lillasyster uppdateras

the full story är på g...snart, snart, snart.
for now får det hållas till godo med hur min coola 7-åriga lillasyrra, rådgivare, och stora stöd uppdateras om mina förehavanden...

Tess: o vet du, jag är ju hemma nu från tyskland du vet.. vill du veta hur det gick?
Lillasyster: jaaaa!
Tess: vad tror du hände då?
Lillasyster: ….att ni blev ihop och så
Tess: ja! Det blev vi! Hihi
Lillasyster: hihi..åh – pussades ni åxå?
Tess: japp, det gjorde vi
Lillasyster: *förtjust* oooooohhhhhh! …..och skickade du verkligen 50 blommor till henne förut?
Tess: njae..25 var det
Lillasyster: ojojoj….var hela huset fullt då? Vet du..det har jag sett på askungen. Hon fick jättemycket blommor – typ så här 30 stycken!
Tess: jaa…sånt är fint! Så...skulle jag få ta med henne hem nångång tror du då?
Lillasyster: JAAA – och du….jag ska inte vara så där..svartsjuk som jag var på din kompis förut då….
Tess: vad bra! Fast du vet…om hon följer med hem..då blir det nog hon som får sova i min säng då..så kan du få sova hos mig någon annan gång sen när hon inte är med. Är det okey? Och jag kan pussa på er båda två.
Lillasyster: jaaaaa! Hihi. Det blir bra!


...tro mig - svartsjuka sjuåringar är inte att leka med... she took it very well! hon är grym, min syrra!

och snart...jag ska berätta, inte allt som hände (HAHA), men snart, snart så kommer the story of how I got my german girlfriend :D

7 Comments:

Blogger ajja said...

"how I got my german girlfriend"

hihi

Låter som en tysk porrfilm

*kubbar och gömmer sig*

8:13 em  
Blogger Mio said...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
fan vad söt du är! ;P

aaand - you can run - but you cannot hide - moahahahaha

8:42 em  
Blogger ze7en said...

med lite mer generell titel sa later det som en instruktionbok, ja tack :)

din syrra ar cool :)

9:49 em  
Anonymous Anonym said...

din lillasyrra är ju typ sötast.

11:17 fm  
Blogger Frederick said...

Är det din lillsyrra som är förebilden till Lill-Zlatan? (menat som en komplimang)

2:04 em  
Anonymous Anonym said...

tell us more tell us more tell us MOOOOORE

5:48 em  
Anonymous Anonym said...

naaaaaaaw! grattis som fan! har setat å väntat på att bloglines ska hosta upp ett nytt inlägg -så visar det sig att du inte finns där. jag fatta rinte. la ju in dig. innan... jag måste sluta gå från gb till gb o tro att jag kommer från bloglines...

hursom. grattis.

NOW TELL US!!!

12:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se