14 augusti 2007

happy birthday to meeee - shhhhhhhh!!!!!!

det hände ändå....på riktigt.
fast jag inte riktigt trodde att det skulle göra det....
the big....the big....2.........5.

I'm a bit shocked...
men så tänker jag på gårdagen när servitrisen kom fram och sade "du är ju säkert 18..men kan jag bara få se på legget?"
det var underbart. alldeles underbart. så egentligen är jag inte så mycket mer än 18.
så kan man åxå tänka.

och så har jag ju en ung, het, snygg girlfriend.
I'll stay young hehe... :P

7 Comments:

Blogger Anna said...

Ett stort GRATTIS till dig tjejen!! Hoppas du får en underbar dag!! :) Kram

12:39 em  
Blogger ajja said...

Grattis lillan!!!! ;)

1:57 em  
Blogger bruden said...

Grattis!! 25 på min ära, en bra ålder vill jag minnas... ;) Med ditt resonemang är jag förresten sådär 15 år, med tanke på att jag alltid måste visa leg och dessutom mötas av misstänksamma blickar när de ser att det står 1980 på legget... Nåväl, grattis och länge leve du!

2:38 em  
Blogger Honey said...

Grattis!!

10:06 em  
Anonymous Anonym said...

grrrrattis!!!

det måste vi fira på lördag!

11:16 fm  
Blogger Mio said...

thank you, all you cuties! ♥

6:10 em  
Anonymous Anonym said...

Ooh, grattis i efterskott!

6:11 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se