01 augusti 2007

look - it's a rainbow! - NOT

man hör det på radion....
man vet att man kommer läsa det i tidningen snart. och se bilder...
man känner det inne i sig..det liksom vibrerar av ett "jag vill!" där inne...

jag vill gå på priiiiiiiiiiiiide!!!
jag vill! jag VILL!

men jag vet att jag inte kan.
jag kommer se det på kontot isåfall.
och på chefens sura min för att jag skolkar....

jag försöker trösta mig med att jag ska göra allt jag kan för att få med mig Baby och prida loss nästa år!

men det är nästa ÅR.
det är ungefär som att glömma bort julafton och trösta sig med att den kommer igen om ett år. det är ändå sugigt. jag vill ju nuuu....

4 Comments:

Blogger pseudonym said...

Jag lider med dig.

eller jag lider med mig själv egentligen.. tjejfesten blev inställd pga sjuk kompis, och under paraden så jobbar jag.. :/

7:02 em  
Anonymous Anonym said...

Jag ville också. Jobb är bra, likaså pengarna man tjänar, men det var ju Pride... händer ju bara en gång om året :( Tänker också att det är ju bara ett år kvar. Men shit, ett år!

12:57 fm  
Blogger ze7en said...

du får ta igen det med EUROPRIDE nästa år ;)

jag träffade ida ikväll!

4:09 fm  
Blogger Herr Planström said...

precis. nästa år ska till och med jag prajda mig.

6:06 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se