07 augusti 2007

tack, men jag är nog rätt så nöjd med bara mjölk och bananer.....

nog vet jag att man kan bli uppraggad på ICA, men tack...jag klarar mig rätt så bra som det är....

i kassakön...

dam, ~65år, framför mig vänder sig om
damen: men är det DU?
jag: eh...jo. det är nog jag... (jag är ju fd lokal "icakassa-kändis", så man får lite sånt då och då)
damen: men ÄR det du???
jag: jo....jo..det är jag....?
damen: men var det inte du och jag som hade..lite ihop förra sommaren.. *blink blink*.. i teaterladan hehe...
jag (rädd,och försöker att inte pipa för mkt på rösten): nej! NEJ!! eh...nej....det var nog inte jag nej....
damen: hehe...du kan få gå före mig... ;)

de säger jag ska bli smickrad att jag går hem både hos killar, tjejer och nu tydligen äldre damer.. men jag säger att det finns gränser för vad jag tycker är smicker...
ibland blir det bara läskigt. väldigt läskigt....


1 Comments:

Blogger Honey said...

HAHA, schysst! det är inte varje dag man blir uppraggad av en ~65åring... grattis!

9:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se