27 november 2007

idag har varit en bra dag!

en sån där dag man blir glad av.
jag har hängt med folket i skolan som är nytt men som jag tycker om att hänga med i skolan.
och ondsinta föreläsarnens lektion var faktiskt intressant (och kort), trots att hon såg minst lika elak ut som vanligt.
jag hade bara en enda kommentar på hemtentan som fåtts tillbaka, och det var "klockrent!"
och jag hade flätor, och fick höra att jag var söt.
jag han läsa hela resten av boken jag måste läsa, utan att det kändes smärtsamt eller att överstrykningspennan tog slut.
och tack vare bästa ze7en tror jag jag är virusfri - och kan därmed prata på msn utan att tala om för hela min bekantskapskrets att de är otroligt sexiga, och (mindre smickrande) ge dem lite virus samtidigt.
jag fick mina och Baby's tågbiljetter (som jag visserligen betalade två-fucking-tusen för i helgen, men ändå..).
jag gymmade och ökade, och känner mig därmed otroligt (och obefogat) jääättestark och nöjd som en..en...en nöjd person.
och tjejen på gymmet som jobbar där och har rött hår log stora strålande leenden mot mig så fort hon såg mig. (jag vet inte varför, men tänker att det kanske var flätorna det med).

såna där små saker som gör det, hela dagen.

(och dessutom satt tröjan snyggt)
Bloggtoppen.se Gaybloggar.se