22 november 2007

på tal om kompensationsstrategier....

..så tyckte väl min egen fantasi den varit lite väl taskig mot mig i förra nattens drömmar.
flygplan, misshandel och strippande mödrar - det kan man inte bara komma undan med hur som helst utan att säga "förlåt!"

så i nattens drömmar kom en stor låda addresserad till mig. i den fanns kläder från Baby samt burkar med piller - lyckopiller, piller mot ADHD, all sorters psykofarmaka - i smakprovsburkar (??!!). Jag och lillebrorsan poppade piller som galna, till frukost och 10 i taget, blev höga som hus och lallade omkring i drömmen.
Vaknar snurrig och yr, känner mig lite lätt bakis och undrar vad fan det är för fel på min fantasi egentligen...
"eh, förlåt för de senaste nätternas mardrömmar. här får du lite imaginära dröm-psykologdroger. sov sött och vakna gladare!"
det känns bara inte riktigt som normalt fungerande....

1 Comments:

Blogger Nika said...

Kan du inte skicka några sådana drömmar till mig? Är fast i nån nattlig förberedelse inför zombiernas attack tydligen, trots att jag inte sett någon zombiefilm på eeeevigheter. Känns ju heller inte helt sunt funtat.

11:54 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se