18 december 2007

I dont want a lot for x-mas...

...there is just one thing I need - Baby

men om jag får lite fler önskningar så....
- peace & quiet
- i kombination med mycket sex och hångel (som inte nödvändigtvis behöver vara varken peaceful eller speciellt quiet)
- att jag snart ska hinna föra över all min musik till nya datorn och därmed lyssna till annat än Mariah Carey's julskiva och "Spirit - stallion of the cimarrion"...
- en volontär till packningstjänst av min väska?
- en lärare som senast imorgon skrattar lite för sig själv och säger att hon bara skooojade - vi behöver inte alls göra allt och lite till som examination tills januari
- att jag inte get busted för att jag inte tänker göra nått och lite till mer än att ha 2 veckors jullov och pussa på Baby förrän tidigaste den 5e
- att David Hasselhoff vaxar bröstet som välgörenhet för...well...alla...
- att allt funkar som planerat nu och jag hämtar upp Henne på tågstationen om precis en vecka
- peace and love to all! och knäck. knäck till alla åxå. det är bra.
Bloggtoppen.se Gaybloggar.se