09 december 2007

nattliga mysterier..

...jag undrar vad som egentligen försigår på nätterna...
när man vaknar upp först vid kl 12 på dagen, har ett enormt craving för att man bara MÅSTE ha pizza med svamp på, bara svamp (???) och coca cola - till frukost! tillsammans med en actionfilm av stil "tomb raider" (det blev fantastic 4).
jag mindes att jag drömde om aliens förrförra natten och undrar om jag månne kan ha blivit bortförd och utbytt mot min bror.
ringde mamma, men lillebrorsan hade tydligen inte vaknat tidigare än vanligt eller bett om att få mackor med mjukost till frukost...jag pratade med honom på msn lite senare, och han visade inte heller på önsnkingar att frossa i dramafilmer, l-word eller halv chick-flicks.

den enda återstående förklaringen jag kan komma på är att Baby gjort mig gravid...åväntar med spänning om nått händer om 9 månader...
Bloggtoppen.se Gaybloggar.se