09 januari 2008

2007 - det bör väl göras

året var 2007
1. gjorde du något i år du aldrig gjort förut?

- jag gjorde den mest vågade av mina flataskapader någonsin, och jag vågade satsa och känna, och VISA att jag kände. jag inledde en relation...a big one :P

2. höll du några av dina nyårslöften?
- jag tror ett löfte jag hade var att jag skulle våga mer, och göra saker jag ville, och inte fega ut av rädsla. och jodå, det hölls bigtime

3. blev någon / några av dina vännen föräldrar i år?
- nej, och snälla vänta med det ett tag till...

4. dog någon som stod dig nära?
- morfar

5. vilka länder besökte du?
- tyskland ;P

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
- Baby i samma stad, och i samma lägenhet helst?

7. vilket datum år 2007 kommer du alltid att minnas?
- 16 februari

8. vad är det största du gjort 2007?
- trättat Jenny

9. största misstaget?
- ........jag lär ju ha gjort misstag....big ones.....hmmm......att acceptera pics10 viruset? :P

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
- int' så farligt

11. bästa köpet?
- flygbiljetten i februari. helt klart. och jennys julklapp i år =)

12. vad spenderade du mest pengar på?
- flygresor....:/

13. gjorde någon dig riktigt glad?
- många! de som växer och finns till där bara helt så där, fast man inte ens bett om det, och bara ställer upp på olika sätt och vis. som man blir så glad över och bara vill krama på massor

14. vilken låt kommer alltid att påminna dig om år 2007?
- i'll go the whole wide world - wreckless eric....årets themesong. och chasing cars - snowpatrol...

15. var du gladare eller ledsnare i jämförelse med tidigare år?
- både och. gladare men när jag var ledsnare var jag antagligen mer ledsen på riktigt...fast av en gladare anledning?

16. vad önskar du att du gjort mer?
- förebrett för kommande uppsats.....träffat min familj

17. vad önskar du att du gjort mindre?
- stressat!

18. hur tillbringade du julen?
- med min Baby och min familj på ett vindpinat öland

19. blev du kär under 2007?
- yep. bigtime.

20. hur många onenightstands?
- noll! faktiskt....

21. favoritprogram på tv?
- 2007 var året jag nästan inte såg på tv alls.

22. hatar du någon nu som du inte hatat i början av året?
- jag hatar ingen. men jag tycker otroligt mycket mindre om SJ...

23. den bästa boken du läste i år?
- heh....harry potter 7...?

24. största musikaliska upptäckten?
- att jag kunde stämma en gitarr på gehör? ;) tills jag fick höra att jag inte borde kunna det för att det är svårt...

25. något du önskade dig och fick?
- kärlek. av den sort jag inte ens trodde fanns..

26. något du önskade dig men inte fick?
- ..........i dont think so.....

27. årets bästa film?
- pass

28. vad gjorde du på din födelsedag?
- firade hemma med familjen och Didde, och Åsa. överraskades av min ålder, gladdes över oväntade grattisönskningar och var ledsen över viktiga sådana som saknades. pratade med Baby i telefon mitt i natten på ett golv, och kom över (lite) min 25års fobi

29. finns det någon som gjorde ditt år ännu bättre?
- Jenny ♥, så klart. utlandstelefonkort, ryanair och Kim. hon är bra!

30. vad fick dig att må bra?
- att vara kär och hög som ett hus

31. vilken kändis var du mest sugen på?
- Kate Moennig

32. vem saknade du?
- baby. och sweetie-m

33. de bästa nya människor du träffade?
Jenny, Kim, Punaniii, och en annan del av mig själv

2 Comments:

Blogger Tilda said...

Du låter lycklig med din Jenny. Fortsätt med det! :)

9:37 fm  
Anonymous Anonym said...

* Tass tass in, jag var på bloggrunda så jag hamnade hit! :P * Kram

6:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se