06 januari 2008

making progress..

inga tårar idag.
men då har jag snyftat i 3 dagar redan (ja, en dag i förskott åxå.....)

...fast jag kan fortfarande inte somna på nätterna....det värker ständigt i hjärtat och pirrar i kroppen på ett sånt där "jag-måste-haaaa"-sätt, jag är inte hungrig och kommer bara på att jag måste äta när huvudvärken kommer.
och när hon ringer så trycker jag telefonluren så tätt emot örat att det nästan gör ont, fast det märker jag inte ens. för jag behöver ha henne nära...

all tid är väntan.

jag pratar, och pratar och skriver tenta för att försöka få dagen att gå. men ännu har vi ingen biljett bokad eller ett datum att vänta på. så jag vet inte hur många dagar jag ska vänta än.....
så det är bara väntan....
väntan.

jag är så dålig på att vänta!!!!

1 Comments:

Blogger ajja said...

eftersom inget är bokat blir dte tybgre att vänta. Vänta på vad liksom? Jag känner igen det här såå väl. Så fort inte ett datum fanns hamnade jag i svacka och undarde, men vad nu då?! Då var dte bara att gemensamt sätta sig och titta över framtiden.

Jag känner ju så igen mig.

Kram raring!

1:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se