29 juni 2006

hahaha

det märks att man inte bor hemma längre ;)
cyklade till jobbet idag, solig och vacker dag
nästan så man önskade att de där 7 kilometrarna skulle vara 7 till
eller ja, nästan i alla fall ;P
så när man kommer hem - pappa kommer ner och frågar om det gick bra att cykla
- jaa då, det gick så fint så =)
en allvarlig blick: du har väl cykelhjälm??!!
haha, hade jag varit den där väna och supermedgörliga dottern hade jag antagligen haft cykelhjälm, svarat att oj, nej men nästa gång så, eller (mer troligt) lett och kanske sagt att jaa då, oroa dig inte kära far, en tiny white lie? (okey okey, så säger kanske ingen, men andemeningen)
istället flinar jag och säger - men du, det klart jag inte har! det slutade jag med när jag var tolv ;P
yeah, men han måste väl härdas lite hehe ;)
och sanningen skall göra eder fria!

jag tror jag långsamt går tillbaka till trotsåldern igen kanske...
fjortis revival - yeeaah! ;P

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej! fråga din pappa varför han inte hade cykelhjälm när han var i din ålder.

1:21 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se