12 juli 2006

but o-oh the summer nights!

vissa kvällar är magiska
åkte skateboard vid min gamla mellanstadieskola
runt, runt kring skolgården, så som man gör när man nyss mött tonåren och saknar barndomen..
åkte tills benen var trötta och hjärtat var piggt.
sedan smet jag in till lekplatsen och gungade högt mot skyn
en stjärna syntes och träden hade den unga nattens skuggor
skolan var röd och hade vita knutar,
kent sjöng om kärleken som väntar i min mp3
och jag tänkte att ja, det gör den..
jag vet inte till vem, men det gör den

natten var ung,
och jag var tidlös.
allt var vackert.

sedan åkte jag ner till stranden och badade naken i havet.
sometimes I just love summer!

1 Comments:

Blogger Ida said...

Åh, fan vad underbart!

(Baby, snyggingen svarade! ;D)

5:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se