07 juli 2006

idag då..

så blir det morgon åxå idag..
hon kommer in alldeles för sent till jobbet. söt som jag vet inte vad... i klänning...whiew!
men eftersom hon är sen hoppar hon på sitt skift med en gång, och jag seeegar, och jobbar saaakta och dröjer mig kvar för att se om jag kan hinna få iaf en liiten pratstund med henne. inte för att jag vet vad jag ska säga dock :S

iaf, så kommer hon tillslut. mitt skift har typ egentligen slutat, men sitter och drickar kaffe (svart=äckligt) trots att det är galet varmt, bara för att se ut som jag har ett giltigt ärende där. så hinner vi snacka lite, och hon sitter där och ser så där galet söt ut, och jag kan inte sluta titta. men den andra tjejen som jobbar kväll sitter åxå i soffan, så jag kan inte säga ngt direkt...
så jag får helt enkelt nöja mig med att titta och le och snacka om allt och ingenting i en kvart typ. sen måste jag gå.
kommer på att de ska till ica i borgholm och handla med jobbet på em, så jag beslutar mig för att åka ner dit och handla åxå. har EN sak jag behöver. slutar med att jag handlar varor som jag inte behöver för 300 :- yeah...pathetic ;P

meeeeen! jag har fortfarande no idea what to do...
funderar på att samla mod och skicka ett sms ikväll (när den andra tjejen gått hem från jobbet) och höra om den där klubben. inte för att DET lär leda ngnstans iofs, men jag kan ju inte direkt skriva och säga "hej du är det sötaste som öland sett på länge" eller "jisses vilka snygga armar du har tjejen!"
så det blir väl ett fjantigt "eh..den där klubben du pratade om sist, vilken dag var det den var?" och hoppas att hon säger "lördag, vill du med" hahaha... :P
odds aren't the best.. och jag VET inte ens om hon ÄR queer...
eller kan man skriva att hon är söt, och sen bara gå och dö..?
hon kanske inte jobbar där mer i sommar lixom... *hrm*...

2 Comments:

Blogger Ida said...

Åh, hur underbart vore det inte om du skrev det där första? Queer eller inte - smickrad kommer hon iaf att bli. Och är hon nu gay-bi/whatever så är ju saken biff ;)

7:21 em  
Blogger Mio said...

haha, I wish I was that brave ;) å andra sidan kanske halva (eller, naivt..hela) jobbet fått veta det tills måndag då.. hrm..just det kan jag leva utan lixom ;)
men men, får se hur jag gör.. borde vara dags att skicka ngt nu snart då.. :O

8:44 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se