06 juli 2006

o-o-o

oh!
hon kommer imorn iaf, och vickar på jobbet...
jag hann aldrig skicka ngt sms till numret jag letade fram. host-fegis-host, I know, men jag sköt bara på det...några dagar sisådär...
och så kommer hon imorn.. nu blir jag nervös istället haha... bara en halvtimme som vi kommer gå på samma skift, så what exactly can I do... nothing much probably. ah, tidspress tillråga på allt åxå, man vill ju hinna värma upp först lixom..
yeah well...
mod!
skulle inte sitta fel haha
alltså, man är så himla bortskämd som tjej, van att killarna sköter alla movsen bara man blinkar lite mer ögonen o ler och ser allmänt fånig ut typ :P
o så bestämmer man sig för at ta tjuren vid hornen o go for the ladies finally.. och då vet man inte hur man gö-ör! man har ingen träning helt plötsligt ;P

o när man fixar en dejt blir man helt hypat nervös haha, skulle hämta henne med bilen, och DAMSÖG pappas bil bara för hennes skull. I felt like such a dyke then haha. välja "rätt "baggybrallor och städa bilen.. jaa du..

men imorn alltså... :S
jaja, ingen aning vad jag ska göra....OM jag ska göra ngt..
men hon kommer vara där i alla fall =) mer än jag trodde!

1 Comments:

Blogger Ida said...

Åh så sött att höra att andra än en själv blir nervös, haha. Och jag önskar att jag hade samma tur.. Men man får väl hoppas på imorrn, I guess. Cross your fingers for me ;)

10:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se