01 juli 2006

men...

på jobbet...
söt söt söt tjej, smart, kul, annorlunda....
till och med min nyvaknade gaydar på tillväxt börjar svaja och säger att "joo, jooho, det är hon allt!" minst bi, minst...
och ler med ögonen... aah...mot mig!
och så SLUTAR hon typ när jag börjar..
och så sitter vi i soffan idag, själva, och hon frågar om jag brukar hänga på ett visst uteställe, jag svarar att jag aldrig har varit där.. vi snackar lite och jag känner at det är på g att hon kanske kanske ska fråga om jag vill hänga med dit ngn gång... på g
och så ringer telefonen! o det är hennes mamma! och sen slutar hon! och jag är borta när hon går... men å-åh!!
work my way, will ya??! MY way...for god's sake ;P
pretty please?

1 Comments:

Blogger Ida said...

Guuud vad jag hatar sånt! ÅÅåh vad söt hon den där jag snackade med i fredags var, men så skulle vi plötsligt iväg :( Inte för att nåt ens var på g, men ändå. Frustrating crap.

12:47 fm  

Skicka en kommentar

<< Home

Bloggtoppen.se Gaybloggar.se